Boekenwurm

 


In 2022 las ik totaal 107 boeken uit, waarvan 74 boeken die gerelateerd waren aan mijn jaarthema MOED. Nou ja…..uitgelezen, ik ben nog bezig in mijn 70ste MOEDboek, een dikke pil die geen MOED in de titel heeft, maar  wel wat van mijn eigen MOED vroeg om erin te beginnen en ik ben blij dat het lukt; Wake up. Een verrassend boek over hoe het volk Israël een eigen plaats heeft in het plan van God. Wake up heb ik ook alvast genoteerd als HOOPvol boek nr. 1 van 2023. Mijn thema voor dit jaar is nl leven in HOOPvolle VERWACHTING en in VERWACHTINGSvolle HOOP. Zo op de grens van 2022/2023 en dus ook op de grens van 2 thema’s heb ik wat boeken op een stapeltje gelegd. Er staan ook al heel wat titels op de leeslijst van de bibliotheek. Het leuke van lezen rond mijn jaarthema vind ik, dat ik schrijvers ga lezen, waar ik nooit van gehoord heb, of die ik anders nooit uit de bibliotheekkast zou pakken. Soms vind ik het niks, of kom ik er niet doorheen, dan leg ik het rustig weg en komt het ook niet op mijn lijst gelezen boeken te staan. Af en toe wel, maar dan is het omdat ik er toch iets over te melden heb. Ik ben dus vol VERWACHTING over mijn lezerijen voor 2023. En ook vol HOOP. Als je nog een boek in je kast hebt staan wat aan mijn VERWACHTINGEN voldoet, wil ik het graag van je lenen.

Lieve groet,

M.

Reacties

meest gelezen